Ankieta ewaluacyjna

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Poniższe pytania dotyczą Twojej opinii na temat zajęć, w których brałeś/aś udział w ramach Programu Profilaktycznego „Dobry Temat”. Ta ankieta jest w pełni anonimowa. Bardzo nam zależy, abyś udzielał/a szczerych odpowiedzi w pełni zgodnych z tym, co czujesz i myślisz. Nie zależy nam natomiast na odpowiedziach, które inni chcieliby usłyszeć, a które nie są zgodne z Twoją opinią/oceną.

5. Jak oceniasz swoją wiedzę z zakresu poniższych zagadnień? Oceń w skali od 1 (zdecydowanie niska) do 5 (zdecydowanie wysoka).
12345
5a. Wyznaczanie celów
1
2
3
4
5
5b. Godność i szacunek
1
2
3
4
5
5c. Grupa równieśnicza
1
2
3
4
5
5d. Komunikacja
1
2
3
4
5
5e. Emocje
1
2
3
4
5
5f. Akceptacja siebie i innych
1
2
3
4
5
5g. Rozwiązywanie problemów
1
2
3
4
5
5h. Przemoc ze strony rówieśników
1
2
3
4
5
5i. Powody z jakich uzależnia się młodzież
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – Zdecydowanie niska 5 – zdecydowanie wysoka
6. Jeśli uważnie czytam ten tekst, zaznaczę 10.
12345678910
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7. Jak oceniasz swoje umiejętności z zakresu poniższych zagadnień? Oceń w skali od 1 (zdecydowanie niska) do 5 (zdecydowanie wysoka).
12345
7a. Wyznaczanie celów
1
2
3
4
5
7b. Godność i szacunek
1
2
3
4
5
7c. Grupa równieśnicza
1
2
3
4
5
7d. Komunikacja
1
2
3
4
5
7e. Emocje
1
2
3
4
5
7f. Akceptacja siebie i innych
1
2
3
4
5
7g. Rozwiązywanie problemów
1
2
3
4
5
7h. Przemoc ze strony rówieśników
1
2
3
4
5
7i. Powody z jakich uzależnia się młodzież
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – Zdecydowanie niska 5 – zdecydowanie wysoka
8. Podaj swoją płeć
9. Jaka jest wielkość miejscowości w której mieszkasz?
10. Ryba to zwierzę
11. Mieszkasz w:
12. Jaka była twoja średnia ocen na ostatni semestr?
14. Do jakiej szkoły chodzisz?
15. Na ile prawdziwe są dla Ciebie poniższe stwierdzenia? Oceń w skali od 1 (zdecydowanie nie) do 5 (zdecydowanie tak).
12345
15a. Lubię moją klasę
1
2
3
4
5
15b. Lubię większość nauczycieli, którzy uczą mnie w tym roku.
1
2
3
4
5
15c. Lubię moją szkołę.
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – zdecydowanie nie 5 – zdecydowanie tak
16. Koń to zwierzę, które ma kopyta
17. Które z poniższych doświadczeń z kolegami/koleżankami ze szkoły są ci najbliższe? (wybierz jedną odpowiedź)
18. Pomyśl o uczennicach i uczniach z Twojej obecnej klasy. Przeczytaj poniższe pytania i zaznacz, jak wiele jest w Twojej klasie osób, które: (Oceń w skali: 1 – nie ma takiej osoby, 2 – jedna osoba, 3 – mniejszość, 4 – większość albo prawie wszyscy,)
1234
18a. Pożyczają Ci potrzebne rzeczy np. zeszyty, książki, długopis, gdy tego potrzebujesz
1
2
3
4
18b. Zapraszają Cię, gdy robią coś wspólnie podczas przerwy, po szkole
1
2
3
4
18c. Zapraszają Cię na urodziny, imprezy, które organizują
1
2
3
4
18d. Pomagają Ci, pocieszają Cię, kiedy masz problemy
1
2
3
4
18e. Cieszą się wspólnie z Tobą, kiedy coś ci się uda
1
2
3
4
SKALA 1 – nie ma takiej osoby 2 – jedna osoba 3 – mniejszość 4 – większość albo prawie wszyscy
19. Oceń w skali od 1 (zupełnie nie znam) do 5 (znam bardzo dobrze), jak dobrze są Ci znane pozytywne rozwiązania i przykłady działań pomagających:
1 (zupełnie nie znam)2345 (znam bardzo dobrze)
19a. Wyznaczanie osobistych celów (np. SMART)
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19b. Odkrywanie i nazywanie własnych silnych i słabych stron
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19c. Rozmawianie z innymi o własnych emocjach i odczuciach
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19d Słuchanie innych i dawanie im zrozumienia
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19e. Rozpoznawanie i rozumienie swoich emocji
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19f. Radzenie sobie z własnymi emocjami
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19g. Rozwijanie poczucia własnej wartości
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19h. Radzenie sobie ze stresem
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19i. Reagowanie na przemoc ze strony innych
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19j. Rozumienie przyczyny sięgania po używki (np. papierosy, alkohol, narkotyki, dopalacze)
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19k. Wyznaczać cele grupowe (np. dla całej klasy)
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19l. Ustalać zasady grupowe np. zasady w klasie
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
19m. Rozwiązywać problemy
1 (zupełnie nie znam)
2
3
4
5 (znam bardzo dobrze)
SKALA: 1 – zupełnie nie znam 5 – znam bardzo dobrze
20. Oceń, na ile poniższe stwierdzenia są dla Ciebie prawdziwe w skali od 1 (zupełnie nieprawdziwe) do 5 (zupełnie prawdziwe):
1 (zupełnie nieprawdziwe)2345 (zupełnie prawdziwe)
20a. Wiem, jak zadbać o stan mojego zdrowia psychicznego.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20b. Umiem zauważyć, że dzieje się ze mną coś niepokojącego pod kątem samopoczucia psychicznego .
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20c. Umiem rozpoznać niepokojące sygnały dotyczące zdrowia psychicznego moich koleżanek lub kolegów.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20d. Wiem, czym jest dobrostan psychiczny rozumiany jako zadowolenie ze stanu swojego życia, dbałość o własne samopoczucie, realizację ważnych celów życiowych.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20e. Umiem zadbać o swój dobrostan psychiczny.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20f. Wiem, jak zadbać o swoje dobre samopoczucie fizyczne.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20g. Umiem zadbać o swoje dobre samopoczucie fizyczne.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20h. Wiem, jak zadbać o dobre relacje z ludźmi.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20i. Mam dobre relacje z ludźmi.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20j. Chcę mieć dobre relacje z innymi ludźmi.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20k. Mam określone cele w moim życiu.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20l. Realizuję swoje cele życiowe.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20m. Rozwijam się w ważnych dla mnie aspektach.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20n. Wiem, do kogo zwrócić się o pomoc w sytuacji kryzysowej.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20o. Znam sposoby rozwiązywania problemów.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20p. Znam metodę rozwiązywania problemów z wykorzystaniem metody SMART.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20q. Umiem rozwiązywać problemy.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20r. Wiem, co popycha ludzi do uzależnień.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20s. Wiem, jak zapobiegać uzależnieniom od substancji – narkotyków, alkoholu.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
20t. Potrafię odmówić, gdy ktoś częstuje mnie substancją, której nie chcę zażyć.
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
SKALA: 1 – zupełnie nieprawdziwe 5 – zupełnie prawdziwe
21. Czuję, że to ja podejmuję decyzje na temat kształtu mojego życia.
1 (zupełnie nieprawdziwe)2345 (zupełnie prawdziwe)
1 (zupełnie nieprawdziwe)
2
3
4
5 (zupełnie prawdziwe)
22. Woda jest mokra
23. Oceń, jak często ZAMIERZASZ w najbliższej przyszłości angażować się w dane zachowanie na skali od 1 (nigdy) do 10 (codziennie).
12345678910
23a. Palenie tytoniu/e-papierosów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23b. Picie alkoholu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23c. Upijanie się
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23d. Granie w gry elektroniczne przez cały dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23e. Umieszczanie krytycznych komentarzy na temat innych osób w Internecie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23f. Zażywanie leków w celu odurzania się
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23g. Samookaleczenia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23h. Zażywanie dopalaczy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23i. Palenie marihuany/haszyszu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23j. Używanie wulgaryzmów/wyzwisk
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23k. Stosowanie przemocy fizycznej poprzez kopnięcia, szturchnięcia, uderzenia, zastraszenie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23l. Granie w gry hazardowe na pieniądze lub rzeczy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23m. Angażowanie się w zachowania erotyczne przez Internet
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23n. Spotykanie się z osobami starszymi ode mnie w zamian za prezenty lub pieniądze
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
23o. Przeglądanie treści erotycznych w Internecie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
SKALA: 1 – nigdy 10 – codziennie
24. Oceń w skali od 1 (zupełnie nieprawdziwe) do 5 (zupełnie prawdziwe), na ile prawdziwe jest zdanie „większość moich rówieśników akceptuje picie alkoholu”:
12345
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – zupełnie nieprawdziwe 5 – zupełnie prawdziwe
25. Oceń w skali od 1 (zupełnie nieprawdziwe) do 5 (zupełnie prawdziwe), na ile prawdziwe jest zdanie: „większość moich rówieśników akceptuje używanie narkotyków”
12345
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – zupełnie nieprawdziwe 5 – zupełnie prawdziwe
26. Oceń na skali od 1 (zdecydowanie niewłaściwe) do 5 (zdecydowanie właściwe), na ile właściwe jest robienie następujących rzeczy:
12345
26a. Palenie tytoniu/e-papierosów
1
2
3
4
5
26b. Picie alkoholu
1
2
3
4
5
26c. Upijanie się
1
2
3
4
5
26d. Zażywanie leków w celu odurzania się
1
2
3
4
5
26e. Zażywanie dopalaczy
1
2
3
4
5
26f. Palenie marihuany/haszyszu
1
2
3
4
5
26g. Stosowanie przemocy fizycznej
1
2
3
4
5
26h. Granie w gry hazardowe na pieniądze lub rzeczy
1
2
3
4
5
26i. Przeglądanie treści erotycznych w Internecie
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – zdecydowanie niewłaściwe 5 – zdecydowanie właściwe
27. Trawa jest zazwyczaj zielona
28. Oceń na ile poniższe stwierdzenia są dla ciebie prawdziwe.
12345
28a. Uważam, że picie alkoholu lub zażywanie narkotyków nie pomaga rozwiązać problemów.
1
2
3
4
5
28b. Wiem, że rozładowywanie napięcia poprzez zachowania ryzykowne może negatywnie wpłynąć na moją przyszłość.
1
2
3
4
5
28c. Chcę radzić sobie z trudnościami w życiu inaczej niż poprzez stosowanie substancji takich jak alkohol czy narkotyki.
1
2
3
4
5
28d. Chcę sobie radzić z trudnościami poprzez stosowanie metod rozwiązywania problemów lub prosząc o pomoc.
1
2
3
4
5
28e. Wiem, jak radzić sobie ze stresem inaczej niż poprzez zażywanie substancji psychoaktywnych.
1
2
3
4
5
28f. Umiem rozładować emocje inaczej niż poprzez zażywanie substancji psychoaktywnych.
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – zdecydowanie niewłaściwe 5 – zdecydowanie właściwe

Antek jest solidnym uczniem, generalnie lubią go koleżanki i koledzy, a nauczyciele uważają go za dobrego ucznia. Zbliża się wycieczka klasowa, część kolegów planuje zabrać ze sobą na wycieczkę alkohol. Antek nie pił do tej pory alkoholu na wycieczkach szkolnych, ale koledzy zapowiedzieli mu, że jeżeli nie zabierze alkoholu ze sobą, nie będzie w ich „paczce” i nie chcą go znać. Dziewczyny z klasy też tak myślą. Nauczyciele dali jasno do zrozumienia, że znalezienie przy kimś alkoholu na wycieczce będzie wiązało się z poważnymi konsekwencjami. Antek zdecydował się zaryzykować kłopoty z nauczycielami i zabrać ze sobą alkohol, aby nie zostać wykluczonym.

Co myślisz o Antku? Zaznacz na skali 1-10, gdzie 1 oznacza zdecydowanie nie, a 10 zdecydowanie tak.

29a. Lubię go
1 (nie lubię go)2345678910 (lubię go)
1 (nie lubię go)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (lubię go)
29b. Chce się zaprzyjaźnić z nim
1 (Nie chce się zaprzyjaźnić z nim)2345678910 (Chce się zaprzyjaźnić z nim)
1 (Nie chce się zaprzyjaźnić z nim)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Chce się zaprzyjaźnić z nim)
29c. Współczuję mu
1 (Współczuję mu)2345678910 (Nie współczuję mu)
1 (Współczuję mu)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Nie współczuję mu)
29d. Postąpił głupio
1 (Postąpił głupio)2345678910 (Postąpił mądrze)
1 (Postąpił głupio)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Postąpił mądrze)
29e. Na jego miejscu zachował(a)bym się tak samo
1 (Zachował(a)bym się tak samo)2345678910 ( Zachował(a)bym się inaczej)
1 (Zachował(a)bym się tak samo)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 ( Zachował(a)bym się inaczej)
29f. Nie mam osobiście takich dylematów
1 (Nie mam osobiście takich dylematów)2345678910 (Mam osobiście takich dylematów)
1 (Nie mam osobiście takich dylematów)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Mam osobiście takich dylematów)

Kasia jest uczennicą w szkole z oddziałami sportowymi, lubi grać w siatkówkę i jest dobra w sporcie. Ostatnio wielkimi krokami zbliżała się zabawa szkolna. Kasia zazwyczaj bawiła się dobrze na takich imprezach, jednak na tej imprezie kilka koleżanek zapowiedziało, że przyniesie ze sobą alkohol, a jedna nawet trawkę. Kasia ze względu na sport do tej pory nie lubiła pić na imprezach szkolnych, tym bardziej, że mogło to skończyć się źle. Boi się jednak, że tym razem koleżanki znowu ją wyśmieją, a chłopak, który się jej podoba uzna ją za nudną i nieciekawą. Kasia zdecydowała się jednak, że zaryzykuje i ze względu na sport nie weźmie i nie napije się niczego podczas zabawy szkolnej. Obawia się jednak, że to może być koniec jej życia towarzyskiego.

30a. Lubię ją
1 (Nie lubię jej)2345678910 (lubię ją)
1 (Nie lubię jej)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (lubię ją)
30b. Chce się zaprzyjaźnić z nią
1 (Nie chce się zaprzyjaźnić z nią)2345678910 (Chce się zaprzyjaźnić z nią)
1 (Nie chce się zaprzyjaźnić z nią)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Chce się zaprzyjaźnić z nią)
30c. Współczuje jej
1 (Współczuję jej)2345678910 (Nie współczuję jej)
1 (Współczuję jej)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Nie współczuję jej)
30d. Postąpiła głupio
1 (Postąpiła głupio)2345678910 (Postąpiła mądrze)
1 (Postąpiła głupio)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Postąpiła mądrze)
30e. Na jej miejscu zachował(a)bym się tak samo
1 (Zachował(a)bym się tak samo)2345678910 ( Zachował(a)bym się inaczej)
1 (Zachował(a)bym się tak samo)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 ( Zachował(a)bym się inaczej)
30f. Nie mam osobiście takich dylematów
1 (Nie mam osobiście takich dylematów)2345678910 (Mam osobiście takich dylematów)
1 (Nie mam osobiście takich dylematów)
2
3
4
5
6
7
8
9
10 (Mam osobiście takich dylematów)

31. Basia jest przeciętną uczennicą, choć ostatnio ma trudności w szkole. Ma dużo zadań domowych i nie czuje wsparcia od rodziców. Dodatkowo jeszcze rodzice chcą, aby lepiej się uczyła. Czuje trudności z czasem wolnym, nie ma go zbyt wiele, gdyż chodzi jeszcze na zajęcia pozalekcyjne. Czuje się zmęczona i obawia się, że nie da rady poradzić sobie z tym wszystkim. Czasem oglądanie seriali daje jej odpoczynek, ale też zabiera jej czas w nocy, co powoduje, że jest zmęczona. Co zrobił(a)byś na miejscu Basi? (Skala: 1-10, gdzie 1 to zdecydowanie tak, a 10 – zdecydowanie nie)

12345678910
31a. Poprosił(a)bym o pomoc nauczycieli
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31b. Poprosił(a)bym o pomoc w nauce którąś koleżankę
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31c. Olał(a)bym naukę, sprawy jakoś się ułożą
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31d. Wyszedłbym/wyszłabym na imprezę, aby napić się dla rozluźnienia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31e. Zapalił(a)bym coś na rozluźnienie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31f. Wziął/wzięłabym coś, aby mieć więcej energii
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31g. Nakrzyczał(a)bym na rodziców, aby odczepili się od mojej nauki
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31h. Poprosił(a)bym o radę rodziców
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31i. Zastanowił(a)bym się, które z przedmiotów mnie interesuje i skupił(a)bym się na tym
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
31j. Uciekł(a)bym ze znajomymi z lekcji, przynajmniej się rozluźnię
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
SKALA: 1 – oznacza zdecydowanie tak 10 – zdecydowanie nie
32. Czy dotychczas brałeś/aś udział w jakichkolwiek zajęciach, które poruszały poniższe zagadnienia? (Oceń w skali: 1 – nigdy nie brałem/am udziału, 5 – brałem/am udział wiele razy)
12345
32a. Wyznaczanie celów
1
2
3
4
5
32b. Godność i szacunek
1
2
3
4
5
32c. Grupa równieśnicza
1
2
3
4
5
32d. Komunikacja
1
2
3
4
5
32e. Emocje
1
2
3
4
5
32f. Akceptacja siebie i innych
1
2
3
4
5
32g. Rozwiązywanie problemów
1
2
3
4
5
32h. Przemoc ze strony rówieśników
1
2
3
4
5
32i. Powody z jakich uzależnia się młodzież
1
2
3
4
5
SKALA: 1 – nigdy nie brałem/am udziału, 5 – brałem/am udział wiele razy
33. Jak często Twoi rówieśnicy podejmują zachowania ryzykowne? (Oceń w skali 1 – wcale 2 – bardzo rzadko 3 – trudno powiedzieć 4 – czasami 5 – często 6 – bardzo często)
123456
33a. Palenie tytoniu/e-papierosów
1
2
3
4
5
6
33b. Ryzykowne zachowania seksualne
1
2
3
4
5
6
33c. Prostytucja
1
2
3
4
5
6
33d. Picie alkoholu
1
2
3
4
5
6
33e. Upijanie się
1
2
3
4
5
6
33f. Ryzykowne zachowania w Internecie
1
2
3
4
5
6
33g. Zażywanie leków w celu odurzania się
1
2
3
4
5
6
33h. Samookaleczenia
1
2
3
4
5
6
33i. Zażywanie dopalaczy
1
2
3
4
5
6
33j. Palenie marihuany/haszyszu
1
2
3
4
5
6
33k. Używają wulgaryzmów/wyzwisk
1
2
3
4
5
6
33l. Stosują przemoc
1
2
3
4
5
6
33m. Grają w gry hazardowe na pieniądze lub rzeczy
1
2
3
4
5
6
33n. Przeglądają treści erotyczne w Internecie
1
2
3
4
5
6
SKALA: 1 – wcale 2 – bardzo rzadko 3 – trudno powiedzieć 4 – czasami 5 – często 6 – bardzo często
36. Zaznacz jak często w ostatnim czasie zastanawiałeś się nad ważnoscią i istotą następujących wartości: (Oceń w skali: 1 – w ogóle 2 – rzadko 3 – czasami 4 – często 5 – bardzo często)
123456
36a. Akceptacja siebie
1
2
3
4
5
6
36b. Akceptacja innych
1
2
3
4
5
6
36c. Godność
1
2
3
4
5
6
36d. Szacunek do innych
1
2
3
4
5
6
36e. Szacunek do siebie
1
2
3
4
5
6
36f. Rodzina
1
2
3
4
5
6
36g. Przyjaźń
1
2
3
4
5
6
36h. Akceptacja siebie
1
2
3
4
5
6
36i. Koleżeństwo
1
2
3
4
5
6
36j. Otwartość
1
2
3
4
5
6
36k. Rozwój osobisty
1
2
3
4
5
6
36l. Zdrowie
1
2
3
4
5
6
Skala: 1 – w ogóle 2 – rzadko 3 – czasami 4 – często 5 – bardzo często
37. Czy w związku z udziałem w programie profilaktyki uniwersalnej "Dobry Temat" wzrósł poziom Twojej wiedzy na temat przyczyn uzależniania się od substancji psychoaktywnych (w tym narkotyków)?
38. Czy w związku z udziałem w programie profilaktyki uniwersalnej "Dobry Temat" wzrósł poziom Twojej wiedzy na temat metod i sposobów rozwiązywania problemów?
39. Czy obserwujesz u siebie większą chęć rozwiązywania doświadczanych problemów, by unikać lub ograniczyć stosowanie substancji psychoaktywnych?
40. Czy obserwujesz u siebie obecnie wyższą chęć rozwiązywania problemów, których doświadczasz?
41. Czy dostrzegasz u siebie większą refleksję na temat negatywnych skutków zażywania substancji psychoaktywnych?
42. Czy wzrosła Twoja niechęć do używania substancji psychoaktywnych?

Bardzo dziękujemy za Twoje odpowiedzi!

Ankieta właśnie dobiegła końca! Dziękujemy Ci za Twój czas i udział w „Dobrym Temacie”. W chwili obecnej nasz Zespół Merytoryczny analizuje wyniki Waszych ankiet, niedługo powrócimy do Was z wynikami (czyli tym, jak było i co sie zmieniło podczas trwania „Dobrego Tematu”) oraz co należy zrobić, żeby wzmocnić pozytywną zmianę, jaka zaszła w Twojej klasie.

Do zobaczenia!
Zespół Dobrego Tematu