Zgłoś placówkę

Czy jesteś zaniepokojony kondycją psychiczną swoich dzieci lub uczniów?

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń: (+48) 577 700 914

Dobry Temat - Hybrydowy program profilaktyczny
Dobry Temat - Hybrydowy program profilaktyczny

Czy obserwujesz wśród młodych ludzi:

obniżone poczucie własnej wartości,
„znudzenie życiem” i przyjmowanie postawy bierności,
brak akceptacji siebie oraz nieznajomość swoich własnych stron i talentów,
ostrożność w nawiązywaniu nowych znajomości w świecie rzeczywistym (offline),
brak współpracy w klasie, konfliktowość lub obawę przed zaangażowaniem w relacje,
trudności z radzeniem sobie ze stresem?

Dlaczego Dobry TEMAT?

Profilaktyka zaczyna się o wiele wcześniej!

Dobry Temat - Hybrydowy program profilaktyczny

Każdego roku szkoła ma obowiązek zrealizowania z uczniami programu profilaktyczno-wychowawczego [ustawa z dn. 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 11 stycznia 2017 r., poz. 59)]. Sięgnij po pierwszy w Polsce hybrydowy program profilaktyczny. Podejmujemy w nim tematykę o wiele szerszą niż wprowadzenie prawidłowych postaw wobec zachowań ryzykownych, związanych z przemocą rówieśniczą, uzależnieniami od substancji psychoaktywnych czy technologii.

Wszystko po to, by wzmocnić odporność psychiczną młodego człowieka na kryzys, pojawiający się w różnych sytuacjach. Może się on objawiać trudnościami w budowaniu bliskich i trwałych relacji, przyjmowaniem destrukcyjnych postaw i podejmowaniem zachowań, takich jak: przemoc, agresja, uzależnienia (w tym od technologii cyfrowych).

Skutkiem zaniedbań w rozwoju tych obszarów są m.in. stany depresyjne, czy coraz częstsze próby samobójcze uczniów.

głosy, które napędzają nas do ciągłego doskonalenia.

Bezpośrednio od naszych klientów: ich opinie.

Misja

Towarzyszymy młodzieży w poszukiwaniu odpowiedzi na życiowe pytania. Łączymy i wspieramy tych, którym zależy na dobrej przyszłości młodego pokolenia.

Wizja

Opierając się na współpracy z ekspertami, do 2026 roku chcemy, by Fundacja prowadziła programy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży w wieku 7-21 lat w przynajmniej 10% szkół w Polsce, oraz zarządzała Think-Tank’iem, który będzie wiodącym ośrodkiem opiniującym i kształtującym.